Friday, July 27, 2007

金閣寺

7月26日
之前一日的暴走之旅令我身心極之疲倦, 頭痛欲裂之際, 唯有食粒止痛藥. 結果沖完個heavenly shower(雙花灑頭兼可調較多種角度及灑水模式), 睡在Westin酒店著名的heavenly bed, 真的睡了個好heavenly peace的覺^_^
11點幾起身再沖多個heavenly shower就搭shuttle出了去京都駅. 上了伊勢丹的11樓食午餐, 終於都有得食天婦羅了. 在東京未有時間去' 天一', 不過好彩呢度都有, 這個旅程已經是無憾了. 又是食呀, 食呀... 有蝦, 超大隻的帶子, 大大的蟹腳, 蘆筍, 鰻魚, 鮮菇, 蝦餅, 茄子, 仲有一種好好味的魚, 好少會食咁多天婦羅, 但真是冇咩機會了; 變身成為肥妹的過程, 真是好不容易... 要每天每餐都食到好飽好飽. 個肚腩已經收唔埋了...
之後當然要去行o下啦, 又去了uniqlo. 我們都走了好多間uniqlo, 由東京到京都的我們見到的都會入去, 每次都會有買東西. 不知可唔可以有VIP制度呢?!!
終於都去另一個主要景點- 金閤寺... 呢個寺真是好靚. 全金色的它已經好優雅, 又好莊嚴; 再襯埋它周圍的環境- 恬靜的湖水加埋綠油油的樹. 它不是坐落在山上, 所以唔會行得好辛苦. 雖然要比入場費, 不過都覺得好值得一遊.
之後就搭了第一次的巴士, 搭了都幾耐... 終於去番昨日去的shopping mall. 不過我們是行mall附近的市集同行街(有d似彌敦道但好似仲要長). 真是行唔完的, 好多絛呢d'dori', 看不到盡頭的. 京都比東京熱, 個人都已經比較易累, 所以都是時候諗o下食咩. 我們去番阪急樓上, 決定入一間食炸豬扒的. 我要了咖哩豬扒, 嘩! 我好鍾意日式咖哩的!!!! 好好味呀!
返到酒店, cctv台竟然做緊楊過同小龍女, 香港剛剛做完果輯. 看到最討厭果個角色- 郭芙, 仲要做到她砍了楊過隻手... 唉, 無眼看.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home