Tuesday, July 24, 2007

尋找到之前打的一篇(以為冇o在)

(上幾個月講果個dr. kxxg) 激死
這陣子跟友人說起一個好乞人憎的客人... 這客人的名字剛巧與一健康鞋品牌相同. 這人的可惡程度是10(10分滿分)!! 可以由上機令人討厭到落機! 所以我都禁不住要把他的惡行公諸於世!首先一上機在business class第一排, 他問了個同事拿份信報同亞洲週刊(好typical的request, 特別是businessman, 好麻煩的>_<). 同事拿比他時, 他剛剛去了洗間, 同事keep起先. 當他press call bell, 問我:"我頭先問你拿的信報同亞洲週刊呢?", 我心想這個人已經幾不禮貌, 口吻似怪責我是沒有拿他要的東西比他. 我又想"喂, 請你有禮貌些, 又不是我剛才負責的." 怎知本亞洲週刊比人拿了, 我唯有再幫他找過第二本, 同他解釋時他又問拿快週, 之後又問我有冇信報月刊. 我話信報月刊真是未必有, 我再confirm話比他知, 他就話:"為什麼CX有你們冇呀, CX收購了你們啦, 是你們阿媽來的, 為什麼她們有你們冇呀?", 我聽完真是想死呀...我真是忍不住衝上頭等同FA1(Chief)講關於這個人, 她已經有些idea再即刻check passenger list, confirm了原來他就是有名的"Dr. x", 話他真是好X麻煩的!! 叫我記得叫他address他就得, 我叫完他, 他即刻笑笑口. 救命lor...他要了兩張毯, 咁我咪幫他上頭等較細些個冷氣lor... 之後食餐又問我有冇xo醤, 我話頭等有桂林辣椒醤, 他竟然話他不食辣lor... 食完餐又問我有冇鮮果, 他明知是頭等先有的, 咁我又要上頭等拿比佢lor... 唉... 想死... 由上機煩到我落機~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home