Wednesday, July 18, 2007

十五年後...




12/7



同好同事kathy及小學同學去食飯, 飲野... 我喜歡同kathy去街呀~ 又順便介紹新朋友她認識, 希望她會'喜歡'啦! 哈哈...



13/7



終於又有第二次的小學同學gathering... 短短的一個月, 可以比我約到大家, 真是多謝哂你們的出席啦~ 我無端端又被叫做主席... 唔該哂~ 打電話係我, send message(勁貴電話費lor@_@)又係我, book食飯又係我, follow-up又係我... 不過只要大家開心, 我都無所謂的!!
去了北京道一號的'潮樓', 個view都ok, 不過d食物就唔好食... 但要星期五晚24小時以內book到12位的restaurant都算係咁啦... 大家都係志在gather jei~
今次有個小學同學真是15年無見... 之前都知道他在機場做CX的地勤, 但就從來都無撞過他. 不過我見到他都差點唔認他...
14/7
星期六終於dick起心肝番工, 一個好'梗'的pattern, 一程去上海過夜, 第二日上海回香港再去台北過夜, 第三日台北回香港, 再做多轉上海turnaround(即香港->上海->上海)... 呢個pattern平時好多人report sick的, 對我來說是需要好強的意志lor~ 好彩果人無short crew(唔夠人做)...
全部同事都好好的, 大家兩晚都一起去食飯! 我最喜歡這樣, 因為這就是做crew的一種好處ma.. 可以一大班人去食飯, 有allowance用, 見識o下. 但有時根本是太累或到達的時間已太夜, 大家就各自'修行"了. 咁個flight就好似會少咁d野咁... 冇咁開心啦...
在上海去了間service極唔得, 但又幾靚的'上海人家'飯店, 真是明白上海人是要罵的文化了... 之後回酒店後同3個同事在lobby lounge飲野... 大家又是不停傾, 有2個是新同事, 大家都傾到11點幾, 而我們是6:40am要report的lor...
15/7
在上海回到香港機場transit去台北時, 約好了2個小學同學見, 一個做ground果位及果個回加拿大的, 因'萬宜'的侵襲, 回加拿大果位就delay了因為他經東京transit的, 咁就做就了我們3個見面. 而我是最rush果個lor... 同事見到我有個ground同我行, 就笑我因咩事要'meet & assist'呢? 哈哈.. 我們好快咁影了2張相. 我覺得自己著制服個樣好唔得lor >_< 我們在台北桃園去了一間好耐冇去的日本料理食...超級好味呀! 我們順便同個在11月退休的chief farewell啦... 大家又飲sake, 好happy呀~
16/7
放工回到香港簡直想暈呀@_@ 好累...
17-18/7放假二天
打麻雀輸錢, 同家姐一起輸比阿哥阿嫂... 他們真是癲的... 我們是痴線家族! 鍾意打麻雀到傻...
昨晚4點幾先訓, 但我今朝8點幾醒了, 10點幾起身... 想死...
全日都周身骨痛...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home