Friday, July 13, 2007

哈利波特

昨日同外甥sally同kevin看harry potter... 由於好早就訂了戲飛, 所以位置都好好... 同他們去EXP食野, 他們都好開心. 而我這個做auntie的都是今年先開始自己帶他們出街玩.
想不到這套戲都做了5年, 已經是第5個故事... 戲內的演員都長大了不少, 不過都是咁好看.
而這5年看harry potter都同不同的人看... 感覺都幾特別~ 因為發生在自己身上的又是另一個故事...
之後同同事kathy及兩個小學同學食飯, 我發覺真是好鐘意同kathy一齊呀!!!! 哈哈! 大家都有傾有講, 雖然講的東西都有些無聊, 但又好搞笑呀... 個小學同學是一個church的basement同他女友propose, 我們覺得超爆笑. 我話他好似人地紅色清真寺挾持著人質咁...
今晚又約了小學同學食飯, 不過是一大班人... 有12個呀... 呢排約得咁密, 都是因為有個(要結婚果個)要回去加拿大了... 但男朋友就不斷問我做咩成約話約了小學同學lor! >_<

0 Comments:

Post a Comment

<< Home