Thursday, July 05, 2007

報應

剛剛講完call out做班上海機好正, 做頭等又冇delay...
昨日就中招了...
一早已經好唔舒服, 都頂住番工... 較了alarm起身, 竟然比我關了, 平時是絕對不會發生的. 好彩我之後都醒了, 但是9點了, 我的report時間是10點35分. 即刻起身, 化妝, call的士...
回到公司話隻飛機delay, 唉... 實遲放工啦...
個chief問邊個少做FA8喎, 咁我是最junior的, 我當然話我啦, 咁你咁問, 我梗是咁答啦. >_< 兩程都full的...唉...
5個女仔(FA)有4個做少過3個月... 不過好彩她們個個都做得好好. 所以我特別稱讚她們, 她們知我唔舒服, 就成日問我怎樣... 要唔要tissue, 因為我成日索鼻水... 哈哈! 不過做呢兩程機真是超級辛苦. 北京要做drink service先再去meal service... 好似做極都做唔完...
上客我時候, 我要站在機口greet客, 經濟艙都over200個客了, 我完全是頭暈到呢... 仲要2程都有20個特別餐(雖然我試過有成60個特別餐order), 我要同客confirm... check回他們是不是訂了, 是不是坐在果個位...
回來果程是最辛苦, 因為d客不停問d女仔拿毯, 而我們的毯已經派哂... 又較暖了... 都仲有人問拿毯. 有個著背心的香港女人問我拿毯, 我拿了business class的比她, 她就比說話我聽. 話頭先問個女仔拿, 她話冇, 咁她話點解現在又有... 唉... 頂, 有又煩冇又煩, 點呀?!! 我就同她解釋... 我們經濟艙的毯真是冇了. 而business class的我都是等有多的才比到她. 之前business class未派毯, 所以個女仔比唔到她lor...
最不忿的是有個阿媽拿了張comment card話我們, 個女仔擔心她真是寫, 我就去同個女人傾, 她話大人就可以頂得住, 細路仔頂唔住... 真是比她激死我... 卒之再拿埋頭等的毯比她... 機上的毯全部比我們用完了...
我話我們可以比到你的, 一定比你, 況且我們已經較暖了個溫度啦. 係咪真是咁凍呀? 搭飛機都梗係要自己準備多件外套ga... 坐短途機ja, 又唔是overnight的flight, 又唔是business同first class... 冇一人一張毯的... 我們派毯都好辛苦的. 唔好成日抱住人有我有的心態啦... 有些人真是拿了張毯又唔用的...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home