Sunday, July 22, 2007

東京之旅~第一及二天

7月21日

下午搭CX500到東京... 看了之前都想看的Zodiac, 都幾好看, 但由於飲了些香檳同白酒的關係, 已有昏昏欲睡的感覺, 看得不夠仔細. 而累的原因, 當然是因為我之前一日, 放大假前都要做班東京turnaround, 又full又多special meal(兒童餐)(兩程都係我做哂), confirm d 特別餐都搞到頭暈呀, 仲要拍著個懶又超級senior的partner... 唉... 累死~ 今日終於輪到我坐機有人serve了, CX的service真是麻麻, 個purser自己都唔笑, 仲要cool到死, 咁其他女仔(junior)又怎會笑呀? 唔笑都唔緊要, 都唔係成個麵飽籃'隊'過來的(雖然我坐window seat), 4個小時後終於(又)到達NRT機場 ... 天黑了~

到酒店都已經9點幾, 都要落去7仔掃些貨, 唔少得的當然是美味的乳酪, 有好多fresh fruit的, 又抵食, 仲有ice cafe latte, 水, 同心癢癢想試好耐的合味道咖哩味杯麵(傻的嗎?!), 哈哈! 最搞笑是我同男友都愛上了他們賣的關東煮, 真是好好味的.

7月22日
今日起床後都成1點先出到大出血的目的地~表參道, 第一站當然是去'平祿壽司'啦, 真是又抵食又好味呀! d拖羅同海膽是我們的攻略之一, 仲有燒蟹腳, 赤貝, 燒鰻魚配玉子, 嘩! 正到爆, 成日都好多人掛隊的! 無論是西方人定日本人定香港人都好多ga...
之後去買了少少日本地道的紀念品, 就去另一重點推介Kiddy land. 幾層高賣各式各樣的精品, 我當然搶先找Bambi的東西了, 都買到件T-shirt, 筆, 鏡, 袋... 款式當然無Disneyland咁多, 不過都夠了. 另外幫個爸爸買了Thumper同Miss bunny的東西比他個可愛女女... 又掃了Rilakuma熊的精品比甥女同自己. 哈哈! 又買多兩把兔仔傘同d好靚的電話繩... 卒之又大出血.
原來好戲在後頭, 前一日班東京機有個同事回來, 都同我講而家仲做緊好多sale. 想不到呢個sale會是這樣震撼! 去到Laforet門口已見人頭湧湧, 一入到去簡直覺得這裡集合了全東京的少女. 真是好恐怖, 心想好彩這裡是日本, 否則一定出現偷東西, 打交, 搶衫, 人踩人等悲劇. 每一間店舖都做sale, 最少半價, 大部份是三折, 有些大排長龍入店的更是低至一折! 我當然冇本事排埋一份, 但亦絕不手軟, 揀呀揀呀, 買呀買呀, 出血呀! 嘩, 真是超級抵呀, 有好多都仲有顏色及款式揀, 又不怕有爛或有污點(香港的on sale貨會有). 而最唔能夠手軟的當然是男朋友啦, 因為他要幫我拿哂咁多袋衫.
我們的行程沒有因為這樣而刪減, 反而要加快, 因為要食晚飯了... 我們去了另一重點出擊的藥房. 一入去就買同事(一起做東京程機的同事)託買的飛滋膏, 個sales比我嚇窒了, 因為我話要買9盒! 無錯是9盒... 同事話她介紹別人用有好反應, 就託她再買, 咁我當然都自己買了一枝試啦. 其他唔少得要買的當然是Sofina, pN等等的護膚及化妝品...
終於回酒店放下東西, 小休片刻再出發了. 去了食shabu-shabu, 八山又是必食的. 一塊塊的雪花牛肉, 不繼的往嘴裡送... 嘩! 超級飽! 兩人共做掉了八碟! 未計之前有些料理...
食飽飽又再去買小食, 梅糖同蒟蒻是在必掃之列, 仲有是香港找不到的UCC浸泡的咖啡!!
最最最意外事件發生了!!!
就是竟然是一間100yen店撞到蘇絲黃(阿蘇)!! 我起初都看不見她, 是男友再次叫我望, 我先看見. 即刻不放過機會走去同她影相同傾o下東京好食的地方啦!! 嘩! 真是好開心呀!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home