Monday, July 23, 2007

東京之旅~ 第三天

7月23日
昨晚睡得不太好, 搞到今日影的相都幾醜怪...
差不多2點出到銀座-今日的血拚目的地... 第一站先到松屋(Matsuya)的頂樓食好好味的吉列豬扒... 已經是第四次來了. 想起去年自己一個人行行o下, 要搵地方食飯之際, 見到它門口個menu, 就被吸引了... 自己果次食足兩日... 之後就再叫男友陪我去. 而亦因為咁我先知果兜cabbage原來是點麻醬同醋食的, 是超級好味的, 仲要是可以加完再加, 同白飯一樣.
食飽飽後之後就當然直衝到賣鞋的樓層, 嘩! 全部on sale呀! 次次來都買到好多又靚又抵的鞋, rebecca taylor更好相當好的選擇! 日本的鞋比香港的多好多款, 又靚又多色, 最重要是平過香港呀! 今次掃了四對ja~ 哈哈!
之後就當然去uniqlo了, 幾層樓真是有排行... 在日本買野真是感覺良好, 因為可以任試又無人比壓力你. 有買了一些背心, 不知為什麼他們的背心是相當吸引的. 我想大部分人都會有同感... 雖然衣櫃裡可能有好多完全無著過, 但是見到就忍不住買, 因為款式經常有新的, 如果不買就無啦! 同埋背心又唔會過時的, 又唔是食物, 唔會變壞的!! 哈哈! 買呀, 買呀...
之後又衝了去我的favourite store之一的Nice Claup了... 日本的衫真是好吸引人呀! 又可以是cute, 又可以是elegant... 最緊要是又有sale喎! 半價呀! 買呀, 買呀...
買了些靚衫, 夜晚回到酒店已經超級累... 對腳仲累過番工呀@_@ 不過著件靚衫出去食飯, 心情又振奮起來!
呢兩晚都是去六本木食飯(所以撞到阿蘇lor)... 由酒店行過去大概十分鐘. 今晚終於去了六本木的Jojoen食最美味的燒牛肉了!!! 又是遊日本必食的地點! 之前介紹過比同事Yanki後, 她都是著了迷, 又是她必食的. 除了牛肉, 他們的石頭鍋飯同豆腐海鮮湯又是好味到痺呀!!!!! ^_^
食完飯行回酒店, 又經過7仔, 又買了關東煮... 係咪好恐怖呢?! 哈哈!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home