Wednesday, July 25, 2007

暴走之旅

今日晨早8點就起身, 真是... 真是眼訓到極點呀! 去車站搭新幹線, 見到車站賣的便當幾吸引, 就買了2盒. 車程要2個小時20分鐘, 已經是特快線啦, 車費都幾貴, 但都差不多坐滿... 我們坐三個位的座位, 真是有第三個人坐埋來喎! 睡完又睡都未到站, 就試食果兩盒便當(加埋成1700yen的). 我以為它們是可以整熱的, 例如好似以前我買過一種可以拉一拉盒下面的一絛銀色野, 行用石灰粉產生熱力啦. 可惜都是我想像得太完美, 我們怎樣都找不到果樣野. 我男朋友更勁質疑我所說的野. 啊!!天呀! 的確是有果種物品的... 誰可以相信我. 最後我們都是食了凍冰冰的便當.
又睡了一陣, 終於都到了! 京都! 我來了!
個車站都幾特別... 懷舊! 又成條食店街, d餐廳又是懷舊些... 卒之我們都抵不住d櫥窗的引誘! 入了去一間食, 我點了滑蛋豬扒飯, 他點了天婦羅蝦飯. 大家見到個menu話加150yen可以加個烏冬或拉麵, 我們就即刻話加. 最後碗飯都食唔哂, 而拉麵同烏冬就得兩著ja, 所以都可以食哂...
卒之等到去酒店的shuttle了, 我們住Westin Miyako Hotel... 沿途見到京都的景色真是好古樸, 同東京好唔同. 唔怪得我公司個來自京都的同事咁靚女, 真是人傑地靈. 去到酒店, 真是好鬼鍾意呀!! 好靚呀!! 個lobby已經極之吸引了, 個大堂經理係咁問需唔需要幫我們拿行李, 又倒了兩杯生果浸的水比我們飲, 其實攏了兩壺free drinks係度已經好好, 他仲特登倒比我們, 呢些就是service lor~
間酒店真是好大呀~~~~ 行極都未到我們間房...
終於出發去一些寺了, 京都最多的東西就是寺廟. 第一站當然是清水寺... 果然是名勝呀! 勁多旅客, 有香港, 韓國同台灣的代表... 當然仲有印度人同西人... 不過真是超級熱, 一路行要不停走入去d賣紀念品的鋪頭涼冷氣. 上到寺廟, 整個人都是濕透, 唔該唔好再叫我比300yen行入去個樹林, 然後望番過來欣賞果寺, 我已經想暈. 行回落去車路, 沿途買了少少紀念品同食了個好好味的泡冰.
之後我們搭的士(真是唔知可以搭咩, 唔似東京的metro咁方便)去第二個景點- Nijo castle, 一下車見到個門口閂了... 搞錯! 剛剛過了4點... 關門! 原來惡運從此開始... 我們唯有向下一站前進- 御苑(即皇宮). 行呀! 行呀! 行了15-20分鐘! 好熱!
去到見到個公園, 原來再行入去就是御苑, 但地下全部都是石頭仔/碎, 勁難行... 之前第一次去東京的皇宮都已經'見識'過了... 結果見到個皇宮門口(見到小小)就即走... 熱爆的天氣... 唉... 難怪京都人個個都踩單車, 因為d地方真是唔知點去, 巴士同metro都唔是咁方便. 而我就竟然跟男友暴走... 穿過大街小巷... 行了成半個鐘再有多... 我認為對腳已經完全唔係屬於自己了, 小腿同腳板都酸痛到... 極需要一副按摩器. 卒之都是唔知仲要行幾耐的問題下搭了的士, 頂! 5分鐘就到了, 早知早點上的士了... 行了咁耐坐得果一陣車...
去到高島屋(Takashimaya)都是提唔起對腳行, 唔好話有冇興建行. 結果去了對街的阪急, 見到7同8樓都有好多間食店幾吸引. 最後都是食shabu shabu放題... 但呢間價錢比六本木的'八山'平一半呀... 有好多東西都是放題之列, 是極之吸引呀! 不停食呀, 食呀!
好彩比我們發現到呢間店, 成為今日最值得一遊的地方! 回酒店了...
個頭同頸都痛到癲呀@_@

0 Comments:

Post a Comment

<< Home