Wednesday, November 07, 2007

努力! 努力!

去完旅行回香港, 由於第二日的standby由0600開始, 所以都是要請假... 因為真是支持唔住, 需要休息呀.
開始番工到今日9日做了3程北京機, 好辛苦呀!! 現在又要乖, 不可以請咁多假了... 因為比公司'照肺'呀! >_< 我都估唔到自己在過去12個月請了咁多日假.
5日果日本來都唔想請假, 但是咁難得有Eason的演唱會飛喎!!!! 我要做班1815先到香港的機, 真是好危jei... delay少少就看不到了, 所以真是番唔到工... 結果個演唱會真是十個正呀 ^_^ 我們都看到好投入, 企了好耐呀... Eason都知我們果邊的fans真是好high呀, 所以成日走過來! 坐我們前一排的女仔連支熒光棒都fing斷了, d綠色野介fing了來我們其中一個女仔度, 真慘...
明日終於放兩日假了, 是30日番工以來, 第一個2dayoffs... 3日放一日假, 但第二朝就番0750 lor! @_@ 好累呀!! 全部都是06xx, 07xxreport, 是昨日番office training的0900最晏的了...
呢排又有女排看了!! 正!! World cup喎! 但無我好喜歡的俄羅斯的?!?? "I am from Russia!"?! 我真是咁似? 又或者似咩塞爾維亞? 維吾爾族? ooo... 定似江欣燕呢?
我真是要努力, 唔好 port sick了!!! 請支持我! 投我唔好port sick一票! 哈哈!

2 Comments:

Blogger qcute said...

我都係5號睇eason演唱會, 有朋友攞到飛! 但又會撞唔到你,最熱情果班原來係你地, 企哂起身, 之後成個場好多人都好似你地企起身, 個show超"正", 不過我都係最鐘意佢最尾果部份, 因為d歌始終會熟悉d!

1:17 AM  
Blogger Unknown said...

Dear Rebecca,
I will vote 4 u !!! Work hard and dont report sick !!!
Belle

7:43 PM  

Post a Comment

<< Home