Sunday, October 21, 2007

非常感激







2007年10月20日



今年的生日真是十分難忘! 二十多位的好友願意抽空出席小妹的生日派對, 朋友間可能都互不相識, 但大家都能為慶祝小妹的生日, 在擠迫的環境下共對了多個小時! 小妹再次多謝大家的愛護! 希望你們會喜歡那張即影即有相! 這小小的相片可以表達了我的心意, 我好珍惜同大家的友誼!



這一刻我完全覺得自己是相當幸運, 可以有你們這般的好朋友! 能維繫多年確實不容易. 平日我們不能夠成日約到見面, 這晚竟能一次過感受每個人對我的愛護, 真是差點哭了...



我真是好開心呀!!! 我愛你們!



夜晚爸爸, 家姐&family同男朋友食了男朋友整的愛心生日飯! 好味道呀~ 打麻雀又真是好旺呀! 哈哈!

1 Comments:

Blogger Stanley said...

聽到妳呢個壽星話開心,我都好開心...哈哈... 真係好榮幸,大家維繫住呢段友誼咁耐﹗ Cheers﹗

2:04 AM  

Post a Comment

<< Home