Tuesday, October 02, 2007

疲倦

有時候可能覺得自己就死(我唔係有絕症, 只不過見到新聞有太多駭人聽聞的意外)... 人生無常, 所以死唔蝕有得玩就玩到盡... 同朋友或家人一起的時間, 對我來說都是十分珍貴的.
好像上星期六約了小學同學食飯唱k, 明明第二日要番早機都玩到2點多... 我提議拿小學時的紀念冊出來再看回, 但自己就完全唔記得了. 看到勁多搞笑的留言, 有些真是抓爆頭都唔會明為什麼那時的我們會寫出那些說話.
星期日仲恐怖, 又下午1點幾打麻雀到國慶日的下午5點... 大家就像著了魔.. .幸好有自動麻雀機已幫我們省回好多手力. 因為我真是累到不得了... 但食糊時那滿足感又令我們更依戀這遊戲. 男朋友更從不認識打麻雀到現在陪我通宵達旦! 可想而知麻雀的威力幾大! 多謝他!
我頭痛又精疲力竭, 絕對不適合"高空工作"了. 又請了病假了...
再加上星期那三日兩夜上海pattern(好似好好的更, 其實是惡夢一個)令我更討厭上海的delay! 而我本應今日又是做同一個pattern的... 但真是身心疲累. 支持不到再有shortage of crew, 支持不到再同幾個新到好似中一生的新人operate超full超趕的上海機, 搞到個個到要是economy幫手, 話她們又驚她們哭, 但又要brief她們, 比她們激到死了, 支持不到再比d極度超級乞人憎發脾氣的客, 支持不到自己要面對他們仲要笑著同他們講道理, 支持不到那大家都想炸爆的上海控制塔話比唔到起飛時間我們那漫長的delay... 支持不到那二晚在酒店失眠... 所以真是病了.
最最搞笑的事發生是上海酒店, 同同事share room(因為自己驚). 她竟然發開口夢, 我問她講咩, 她又會應我的... 但第二日問她是完全不知道有這事. 真是好好笑...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home