Friday, August 24, 2007

我要eason演唱會飛!!!

有冇人可以幫我呀?? 哈哈!
好唔想番工... 點算...
番工同同事有講有笑都幾開心, 不過唔駛番工仲開心lor!
昨日笑同事把垃圾袋放落個已trash compactor, 多此一舉, 笑死我...
又笑個同事對耳環似喇叭牌正露丸...
今日上機行樓梯上去時, 我唔小心隻鞋鬆了, 跌了落兩級, 好彩冇跌到落地下... 後面個同事幫我執番, 與此同時她後面的同事kick到她, 連她自己隻鞋都跌埋... 哈哈!
今日見到Eason, 超勁開心, 雖然他全程睡覺... 好彩on ground(未起飛時)時同他傾了計^_^

1 Comments:

Blogger *vivian* said...

我都好想睇陳奕迅演唱會呵!

8:44 PM  

Post a Comment

<< Home