Monday, July 02, 2007

史力加3+gathering+煙花






呢排都真是成日請假, 25日放了一日26同27日都請了假, 點知28日果日班上海大delay就比個天玩死... 兩程總共delay了4個鐘, 已經比預期好好多了... 我試過一程機delay了4個鐘, 未計果次'派比安'事件.... 其實經歷過果次, 就覺得好多delay都唔係問題了.
29同30日放假都有活動, 同同事kathy去了Intercontinental high tea, 同Ivy食飯, 仲影了些好得意的熊貓相... 再去了Aqua飲野... 第二日同甥女甥仔看史力加3, 好開心... 不嬲都好喜歡呢套戲. 又同小學同學gathering, 有些真是十幾年冇見ga!!! 好成功呀! 我們之後去了唱k, 其實冇咩唱, 只是掛住玩... 搞到隻手指都瘀了.
卒之1同2日又請假... 真是覺得自己都有些過份... 可能是真是唔想做了>_< 最近看到convoy請Personal assistant好想apply, 但發現都是要有些secretarial knowledge... 但我就真是差點兒連excel都唔記得點用呀... 唉... 好想做PR又話要寫中文犒... 真是覺得自己好唔掂呀! 就是入錯了公司搞到而家什麼都唔識!!



昨晚去了看煙花, 今次比新年果次看得清楚, 但就無咁多驚喜...

2 Comments:

Blogger Stanley said...

就算無secretarial knowledge都未必唔請既,如果有興趣不妨試吓apply.

7:42 PM  
Blogger Ally said...

i think you can pretend you know some secretarial skills la, it's v easy to pick up anyway =)

Ivy

10:21 PM  

Post a Comment

<< Home