Monday, July 02, 2007

病...




通常都是這樣的... 不是真是好病的時候請了病假, 結果真是病假期間病了...


今朝一早阿哥打了話過來同阿婆飲茶, 其實是我昨晚打去問他們先... 但阿爸一早8點就出了去'開工'(打牌). 叫阿哥約阿婆, 又約到喎, 舅母回中午班可以一起飲... 我諗住睡多一陣, 阿婆就打來了... 唉... 梗是在酒樓等啦... 為什麼仲要問? 又諗住再睡, John又打來問為什麼standby冇call... 唉... 個頭即刻暈暈地@_@


去酒樓途中都差點仆倒... 好彩我最遲出門口都是最早到, 又好彩有相熟知客幫手. 在他們到酒樓前已拿到檯.


下午睡了覺, 嘩, 完全是昏迷! 但又發惡夢... 一醒就全身骨痛, 頭又痛... 喉嚨又唔舒服. 死啦... 明日又是0600開始standby呀~~~ 好唔舒服呀!


呢排成日都問人我電了頭髮好唔好看... 基本上都大獲好評, 可惜同事kathy話鬈髮影得我塊面肥d... >_< 真的嗎?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home