Friday, March 10, 2006

達卡

我真是開始相信自己是在走霉運~~ standby call out就成日都有我份?!! 連達卡都會call 到去的! 做了咁耐都未試過呀! >_< 個個同事都覺得我好可憐啦! 不過做business都好好多. 唔知係因為她們同情我定還是那麼巧合, 其他四個同事都係男同事, 真是好難得! 所以變了economy的同事除了個阿姐, 都是男人!
而呢d機又的確需要男同事的, 達卡的機經常發生事的, 因為d客成日飲好多酒... 個cabin已經是超級臭了, 仲要加上d嘔吐味就真是想死... 記得以前做經濟位時真是覺得好辛苦, 一來是通宵達旦無得訓, 個cabin又臭, d客又不斷request呢樣request果樣... 他們好多都是frequent traveller來的! 哈哈! 好似今日回程時差不多要land的時候, 竟然無端端有人係度發癲, 我都已經唔會驚, 因為我知道唯一要做的就係叫他坐, 我想大家都知道最緊要是要飛機安全降落... 好彩最後都無事發生.
好彩兩程都唔full, 真是唔可以想像full的時候, 被call out的我真是會殺人呀! transit的時候又是激氣的, 因為他們成日都分得好清楚誰負責什麼, 你叫他做一樣野, 他就會指第二個人, 話唔係他負責, 唉! 人都癲! 仲要成日問你拿野, 大哥! 有什麼都已經比哂客啦! 都係你們的friend啦! 唉!
呢d機都會有人request飛的. 因為夜晚9點幾先琅回到公司, 第二日放朝早7點半, 咁兩日有全日有好多時間用... 同事各自都會帶些食物上機食的, 我是call的都有拿d玫瑰茶包, 話梅等請大家食, 我個同事有雞翼同香腸請我們食! 正!
不過下次真是唔好搞我啦! 我不想再call out呀!!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home