Monday, February 20, 2006

瘋狂北海道之旅

話說看完陳奕迅演唱會之後, 第二朝要做班日本北海道的旅行社包機, 全機滿座... 仲要係朝早八點幾回到公司, 做到夜晚十點幾放工. 來回都客滿, 仲要係做54的商務位(即頭等艙同商務艙combine), 不停來回咁行, 真是行去北海道呀! 果個地方叫釧路, 唔知大家有冇聽過? 係接到更表前我真是未聽過呀! 轉機時出了去機場掃貨, 真是咩都買, 當然全部零食啦... 個機場太細,所以落客都要分三次落... 同d客傾計... 我好奇怪為何假期後仍有咁多人去旅行, 原本佢地話好多旅行社都推薦呢個團,又平又係北海道!五千多元就可以玩五日喎!唔怪得咁滿!>_<

佢地係釧路入旭川走的,我明日就係做旭川了!真是好開心同感動呀!因為我又會見番同一班客呀!我五日做兩程做兩班日本包機,真是勁過中六合彩頭獎啦!記得果日做釧口路放工後,差不多行唔到路,隻腳好似斷了咁.轉機時,去機場買了好多零食,好開心.好似去旅行咁,所以明日又會買呀!平衡番個心理呀!好彩明日回程係坐機回,因為係朝早八點前番工,咁工作時間唔可以超過十二個鐘,但由於果日做釧路係朝早八點二十五分報導,所以就兩程都要做,到夜晚十點三先放工,真是人都癲呀!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home