Saturday, February 11, 2006

生病了

前幾已經開始感到喉嚨痛, 好唔舒服... 知道應該是感冒了... 昨日到同事kate屋企打麻雀,佢間屋因為是在頂樓, 所以特別凍! 就更唔舒服, 又食了唔應該食的熱氣野,就更加唔掂啦!
講開昨日的戰況真是幾緊張, 因為我槓東時竟然發生人間悲劇,竟係prima細妹竟然搶我槓,仲要係食十三么喎! 呢個先想死呀! >_< 好彩我之前食了舖自摸清一式對對糊ja!! 如果唔係真是損失慘重, 但真是唔可以想像d咁的悲劇會發生係我身上... 而後來好彩我都有自摸十三么, 嘩! 真是有吐氣揚眉的感覺呀! 係kate屋企搭小巴都好方便,尾班車係開零晨3點,所以同佢地去了食糖水,不過見唔到梁思浩喎...
今朝訓醒覺, 完全開唔到聲講野呀, 好辛苦咁爬萵街看醫生... 現在好了點...
全日在家中發霉!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home