Friday, March 03, 2006

偉大的祖國

由二月尾開始到現在, 本人已到北京過夜3晚, 到上海過夜, 到杭州過夜... 很久沒有在家食飯, 睡覺了... 很掛念家! 特別是爸爸煮的菜以及他煲的靚湯呢! 上班前他一定會預先準備一整壺的湯給我上機飲的. 而我經常都會同同事分享的, 所以大家都知道我有個麥兜曖壺的. 工作時經常不夠時間食飯, 有湯飲就好方便了!

同事都公認到北京過夜是十分好的差事, 一來allowance又比較多, 二來酒店又近機場, 只須大慨半個小時, 房又好舒服, 食飯又方便! 上星期還到了天安門, 是第一次到那裡... 搭的士去那個東方廣場的商場, 覺得自己好像是第一次到北京, 因為以為都不會去街, 只會搭的士去食晚飯... 雖然很久以前住長城飯店時, 有去過' 栢麗'同'女人街'買野, 但只去過2次... 今次這個東方廣場真是不得了, 超大, 又多舖, 好像在香港行街的感覺. 搭的士時, 同司機叔叔談話, 他仲笑我, 話我什麼地方都未去過, 就不要說有來過北京! 哈哈! 北京人真是好像nice些同簡單些... 後來仲去了食'俏江南', 好正! 終於都買了超貴又唔抵的奧運紀念品... 唉, 都覺得自己好笨, 不過還是買了...

個人已經凍到想死了, 搭的士去到天安門, 又真是覺得幾特別, 不過真是好好好凍呀! >_< 第二日一早起身report, 嘩! 竟然下雪了! 整個冬天到北京都沒有看見雪, 今次終於見到, 不過要suffer的, 因為實delay啦! 飛機要除雪呀!>_< 遲了一個多小時! 唉! 已經是超級累啦(5點幾起床呀), 在飛機等起飛又凍... 好辛苦, 不過可以一程回來放工(又唔full), 不用carry on再飛, 都算好好!!

而上海就真是每況愈下, 前日入到房已覺得沒有暖氣, 但洗澡後又覺得可以, 認為可能需要一些時間才會暖起來, 怎知道晚飯回來後發覺, 仍舊是寒冷的, 但我知道夜晚會好難換房了, 唯有再泡個熱水澡, 之後立即衝入被窩... 起床時真是凍到不得了. 到機場的車程又遠, 繁忙時間需要個多小時的, 雖然是十分方便逛街及食飯, 但真是好差... 雖然它本身是一間不錯的酒店. 同事同我自己都投訴過的, 其實遲些可能會住回浦東的, 現在有些機已經係要住回浦東那邊了, 因為酒店不夠房... 好有不好啦! anyway...

最驚喜是前晚到杭州,我們住Sofitel西湖酒店, 十個正呀! 酒店超級舒服又grand, 好多商場食店,房又好靚,床又大又舒服! 不過可惜只會住那裡一個月(公司怎會咁捨得呀>_<),因為以前住的Holiday Inn裝修, 不過聽說都不會搬回去, 不知道會住那間呢... 那晚同同事去食火鍋! 好辣呀! 不過又真是好好味喎! 我們三個人叫了好多碟食物, 都只是二百幾元! 個肚差不多飽到爆!! 

其實這個flight pattern是超辛苦的, 一號去上海過夜, 二號上海回來再去杭州過夜, 三號杭州回來再去廈門再回香港的(廈門turnaround, 一程得55分鐘時間). 1-2-3 pattern就是這樣,好彩同二個同事friend, 否則不知能否捱得住! 最慘是我做business class, 是程程都full的, 仲要serve熱餐的, 即是6程機得我一個人同個阿姐做!! 我做完前面(business)仲要落後面(economy)幫手的! 因為後面都幾full, 最重要是二個同事都是新人! 做到超級趕呀! 放工時真是累到死! 可以話是做到甩轆(腳軟)啦 >_<

0 Comments:

Post a Comment

<< Home