Wednesday, February 15, 2006

工作中渡過的情人節

昨日做完上海即日來回, 要再到高雄過夜, 一個我又愛又恨的地方!
本來只是一個鐘多些的轉機時間, 無端端要delay, 係機場度二個小時... 同同事行gucci看袋, 又看到個袋幾好, 不過竟然要成萬蚊, 真是覺得不值! 仲要佢d袋成日都揹得好辛苦的, 成兩個佢的招牌鐵圈係揹帶度, 好鬼重... 好似佢以前果d竹柄都係咁難揹... 用果d袋真是好傻的! 仲要唔知點解佢d袋好似貴了.
之後同二個阿姐去食炸雞, 好好味... 我們話係情人節大餐! 去到高雄真是十萬個想去'掃街'的, 台灣的夜市實在太多好野食, 好吸引! 不過我們零晨才到酒店check-in, 又冇人去... 就決定唔去... 好好味的花枝丸, 燒雞排, 炒米粉, 紅龍果汁, 蓮霧等等就冇得食了!
入到房就有些驚, 我知道係心理作用, 但都是唔敢訓, 看HBO同Star movies, 有Cold Mountain, 雖然之前已經看過, 但都好想看... 之後又看雜誌, 其實已經好累, 仍然唔想訓因為怕! 後來熄了二盞燈訓, 不過唔係完全入睡.
11點多起身, 去食好好味的小籠飽, 仲買了十隻回香港蒸, 飲了蜂蜜綠茶, 又買了化妝品, RMK的睫毛膏竟然會賣到無貨呀! 又買了米粉同好多豆漿... 好重呀! 之後趕著回酒店換衫準備去機場, 回來香港係坐機唔需要做就放工, 所以係冇人工, 因為不當是番工, 但又要換制服同化妝, 真是浪費時間呀! 同事竟然送了各人一盒蕃薯呀! 真是好好味呀! 好甜ga! 間野係台灣好厲害喎, 好多人買, 有一盒咁送外賣的! 阿姐又話係比我們的情人節禮物! 真搞笑!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home