Friday, January 13, 2006

黑色星期五

放了兩日假, 今日一早早機,朝早0645report... 昨晚同約翰吵架了,很傷心... 唉... 睡得不好... 真是我的錯吧... 但點解會有人要hack我部電腦看我的email同message? 究竟咩人會咁做? 好煩~!就要爆炸了!

今朝約翰來送我上班, 但當我回到公司準備拿公司pass出來開門, 發現大獲了!!! 因為我之前放假拿出來放在去街的手袋,忘記了放回公司手袋呀! 最重要是那張機組人員的pass都是連在一起的, 沒有那張證件, 我就唔可以過關, 就唔可以上機即是番唔到工, 好好好大獲呀! 我叫約翰立刻飛奔到我家拿, 叫我阿爸幫我拿出來, 好彩爸爸在屋企, 不過他都搵了好耐先搵到...

我同一姐講了呢件事,她一開始就叫我打去report比公司, 但我之前聽同事講咁樣可能會有懲罰的, 即是我們所謂的'坐牢'=3個月唔可以升職呀! 咁我就請求她比時間我,話我男朋友拿緊比我, 唉! 她限我7點要拿到,但真是無可能,我只好話差不多,個感覺真是比死更難受, 係咁望住隻錶, 同時間鬥快喎... 我係咁催約翰叫他開快車... 其他同事都好好,叫我唔好催約翰開快車,因為好危險喎! 又話唔緊要我可以做第二隻機...

當briefing完要到樓下過關,那時已經是7點10分了... 我個心就要停頓了... 因為約翰還未到呀,仍在東涌, 係呢個時候我一個人站在公司大堂等他, 電話響起, 公司打來時我已經知道她們已經開車走了去飛機了. 公司就問我係咪有人拿緊比我, 如果可以趕到班機就冇問題, 我自己到機場report duty, 那剎時真是放下心頭大右了... 我拿了張證件後即刻飛去機場了... 根本是跑去機口呀!嘩! 好彩都唔係好遲, 同call out出來做呢班機的同事差不多時間上機. 一姐又話今次放過我, 唔落report, 真是要感謝大家啦!

原來今日係黑色星期五! 真是...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home