Wednesday, January 04, 2006

今天的我

今日做4程機,即2個turnaround一齊來, 去完寧波回來再走多轉福州先番香港,感覺就好似趕車,轉車咁,上車,下車... 重複上客,落客,講完歡迎你好,再講多謝,bye bye... 哈哈~!
本來呢幾日訓得唔好,極唔想起身,不過沖了涼就醒哂... 好彩4程都唔多客, 所以都捱到! 同埋同個阿姐係十個好傾, 原來佢都係屬羊,同我同星座! 唔怪得啦! 仲要隊長想約佢去街,真是笑死,佢話勁樣衰,唔係話隊長樣衰,而係好瘀喎,係咪玩野呀?! 哈哈!
好累,超眼訓... 好彩明日同後日兩日假,仲要之後standby, 希望又冇call啦!!
今日個客仲要識看相, 贈了我幾句,話一看就知係叻女,會係女強人,不過叫我做人要看些,如果唔係會好辛苦,話我個人好講求理據,好惡o下ga... 我話係呀! 哈哈!
要訓了... @_@

0 Comments:

Post a Comment

<< Home