Thursday, January 12, 2006

'我想問你一個問題'

10Jan
今日做班上海turnaround都好輕鬆,因為做business,兩程都唔full,最多都係得20個客... d同事又好nice,哈哈! 不過同個同事就搞笑,因為她拿d咩出來,我都幫佢收埋... 例如: 我見到有袋毛毯係椅上, 又冇人埋, 咁我就認為d客上擺行李就拿下來,咁我就把袋毛毯抬番上overhead locker啦, 點知原來係另一個同事派緊,只不過因為要'ARM' door, 所以她就擺係椅上先... 激死她! 接著我見到有袋雜誌放係個compartment出面, 咁我就收埋它, 點知我果個同事又話她諗住fill up個雜誌架, 唉, 我同佢真是唔合拍... 再接著, 收客人的盆(餐)時, 我見到個客的酒杯已經冇酒,就幫他換過杯... 我收隻杯時,個同事又拿枝酒出來想幫個客refill, 咁通常我們都會拿隻杯入galley倒酒的,可以順便幫個客換新杯ma... 唉... 真是笑死人,我諗佢真是想打死我了... 哈哈!

做完service... 有個客(已經成程用好奇怪的眼神望住我)問我,仲用好嚴厲的語氣問我, '我可唔可以問你一個問題?', 首先我一路同佢講英文, 因為seat chart度他的名係好長的外國人的姓咁, 點知原來他係香港人,咁我就認為佢想問我點解成程同佢講英文... 咁mean?!?!!... 個心怯一怯... 跟住他問'其實你用咩香水咁香的?'. 嘩! 真是比他嚇傻呀! 不用咁認真嘛!? 咁我就話係Marc Jacob的'Blush',我叫他買來送比女朋友啦, 他就笑了... 唉... 比佢激死...

夜晚去了跑馬地的'蓮園'食野, 竟然見到Eason陳奕迅喎, 講了他成日,點知真是會見到他,我都係第一次見他真人呀, 好邪呀! 哈哈! 真是'日頭唔好講人, 夜晚唔好講...=p'了... 好驚呀!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home