Wednesday, December 28, 2005

聚會

節日往往都是聚會的好日子, 而在聖誕節這普天同慶的大日子, 我就分別與家人聚賭(25日)以及慶祝節日(食M記,因為掛住打麻雀)... 打到晚上9點多... 在回家途中, 心血來潮打比住屋企附近的小學同學, 問他在做緊什麼... 他正在旺角與朋友聚會.
他於是問我會否join他們, 咁我就話不如再叫埋剛從外國回來的另一小學同學,而隨即又提議再叫某某出來, 最後竟然可以有我們共8個同學聚集到旺角的cafe, 實際是太難能可貴了!!!
大家不斷講番以前好多的事, 都笑到碌地... 不知不覺傾到3點,好開心... 希望下次的聚會可以快些搞得成了!
呢幾日都零晨2,3,4,5點先訓, 24日放工去玩, 25日小學同學聚會,26日27日放零晨12點... 好累. 但又唔敢請病假. 唉...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home