Saturday, December 24, 2005

MERRY X'MAS

聖誕節 Wreath 快到了, Seasons Greetings希望大家都可以開開心心過節啦!! 同埋可以有好多好多 Present, 好似咁樣 --> Elf ... 哈哈! 呢排都去了上海同北京過夜, 真是凍到傻了 Frosty , 香港真是好好呀! 好鐘意香港的所有野!
係上海買了勁多碟, 過關時都有些驚ga! 不過都ok喎! 好多想看的戲都買到... LOST個個都話好,真是要看o下...
25號可以放假真是好難得的, 好記得第一年入港龍的聖誕節,係called out的,仲要係1-2-3的pattern,程程都full, 仲要之後三日都要番係3-2-1pattern, 即係六日的duty. 所以好想可以開開心心出去玩,可惜d老死都同男朋友過聖誕節,好正常的...

明日平安夜要番工,不過好少客,我會帶好多朱古力請同事食的!大家開開心心!

最後祝大家 Merry Christmas Santa



0 Comments:

Post a Comment

<< Home