Monday, January 09, 2006

超開心

新年滿希望, 前路由我創! 哈哈! 好似廣告呀! 呢排的standby都冇call,實在太開心了! 今個月已經比平時多假了, 再加埋冇call, 就好多日假了! 好relax了,好free了,番工唔覺得辛苦啦! 簡直perfect了! YES, KA! 哈哈! 我諗我真是傻傻地了...
呢個月番工都係好開心, 因為都有friend=傾得埋的同事! 所以番工都冇咁悶, 開心些... 好似我會bring多d野食上機, 同大家分享. 咁昨日yanki就特別送盒巧克力比我了,好sweet啊! 我好鐘意咁樣,咁的工作環境先好o麻! 又同個SP一同玩sudoku,幾開心呀,又傾o下心事咁... good!
聖誕節同新年去了Tribeca玩,覺得自己後生了,哈哈,又可以同朋友一同傻,幾開心! 如果快些放假再同佢地玩就好了! 身邊有好些朋友都未有拖拍,真是好想可以幫佢地互相介紹,不過好似有d難度...唔...
好想看Eason演唱會呀,邊個?快些買飛,我就同邊個看了! 好嗎?
好野,番埋明日又放兩日假,yes! 呢個冬天呀,我仲未打過邊爐未食過煲仔飯呀!有冇搞錯呀?!! @#$%a*^*&(

0 Comments:

Post a Comment

<< Home