Thursday, December 29, 2005

吳彥祖



昨日做班北京機, 竟然有機會serve超級靚仔吳彥祖同佢女朋友Lisa S., 佢地都好sweet, 不過班機都無咩客, 他們都好free... 他們兩個都好nice呀! 真是靚仔靚女呀!
回程時因為經濟位爆滿,咁有幾個客要upgrade, 但由於有好多團,所以就出現了好多混亂, 因為北京的地勤唔知香港的導遊會幫客人調位的, 咁導遊們都係upgrade自己,但個ground staff就up錯了一個客人, 搞到個導遊就坐了去人地的family度,不過個客人就話無所謂,但個導遊就死都覺得有問題喎... 而佢又唔懂得表達自己,搞到好激動咁,唉... 仲要搞到delay呀! 其他導遊都看唔過眼,同我們講佢係part-time的... 又怪怪地的.
總之搞到其他business的客唔係咁滿意, 點解要搞咁耐lor...
搞到我們又遲了放工lor... >_<

0 Comments:

Post a Comment

<< Home