Friday, June 29, 2007

又delay!?#^$*^@*!()

無錯! 又delay! 昨日一回到公司就話我們要用的機仲未到... 遲半個鐘...
上到機做完preparation, 上完客, 好彩做business同上次一樣, 雖然都是full, 但總覺得無咁辛苦... 但是一遲就遲2個鐘...
過程中已經有客堅持要落機, 又要做好多野, 可以做的我們都做哂... 好累...又有好多憂慮... 不過同事間都好支持大家, 所以都好開心... 因為我們經歷得太多... 環境點惡劣, 我們都可以從中令自己開心.
去到上海, 見到隔離隻機本來應該早我們好多回香港的, 仲泊了那裡, 心理都已經有所準備... 眼見上海地面天氣好像不錯...
要order大量drinks以防long delay, 又上了snack box, 我們就要找位塞這些東西... 隊長(captain)又要make decision上唔上客.... 因為上客的話, 就要大家困獸鬥, 又要比客鬧, 而我們又無時間休息. 但如果唔上客, 就真是有排都回到了香港. 因為大家不明白, 我們要上完客, 搞掂哂cargo的貨同行李, 然後關上機艙門, 所有野準備好, air traffic control (ATC)航空控制塔才會比我們開始排隊起飛回香港ga!!
客人就不明白這個原因, 就話我們為什麼要他們坐在機等. 喂, 你們認為我們都會想這樣嗎? 我們都不想做死自己啦, 要serve這serve那... 去drinks都行了幾十轉了... 腳都跛腰又斷... 你們又唔諗下在機場等, 誰會理你?
最搞笑是我們泊outer bay/bus gate, 上客時都見到個天好似拍戲咁, 突然間天昏地暗... 都驚會落大雨... 已經上了三分二的客, 點知真是傾盆大雨! 客人是全濕!! 濕透果隻!! 大家都慌忙拿napkin同毛毯比客人, 有好少部分的客人因此破口大罵, 十分慶幸他們明白不關我們事的...
我們個廚房變了晾乾衫的地方... 好好笑... 差不多到香港時, 都乾了~
呢程又是full的, 大家真是好累了. 工作了12小時喎! 好彩d同事都好好!
不過最好當然是請不要再下雨了... no more delay pleaseeeeeeeeee!
我回到屋企, 沖完涼看電視之際, 竟然在沙發睡著了... 好耐都未試過咁累...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home