Wednesday, July 26, 2006

吐氣揚眉

昨日竟然... 終於... 哈哈! 贏了... 仲要係一舖回本呀! 自摸十番呀! 最重要係d水有成三百蚊ga!! 所以本來在谷底的我, 終於可以爬起來啦... 雖然我都係輸多贏少, 但都好開心呀!

呢兩日都去了overnight, 上海回來, 第二日又比人call了去北京過夜... 唉... 仲諗住不會call了, 因為都開始了standby成兩個鐘了, 就出去食lunch了, 竟然... 竟然發生d不可思議的事, 就是我在關門時, 才發現無帶鑰匙, 同銀包呀!!!!! 搞錯呀!!

好彩可以去阿婆屋企拿... 如果不是... 都唔知怎麼辦... 在攝氏33度的高溫下, 我就是這樣來回屋企同阿婆屋企... 仲要遲了去食飯... 返到屋企已經汗流浹背, 唉....

去到食飯, 食食o下, 竟然電話響!!!! 哎呀! 竟然要call我!!??? 為什麼呀?? 1:25分call我, 仲要個半鐘去到機場, 即是2:55分, 仲要是隻機開3:05分, 嘩!! 需不需要咁緊迫呀? 真是好唔開心呀!!

已經飛的去了, 公司仲要好唔意思咁打來問我位置喎, 我咪話去緊機場lor, 咁係咁遲先call我都無辦法ga! 唉... 哈哈! 真是趕到我呢... 好彩隻機唔是泊到好遠... 我上到機, 都差不多上哂客了...

起飛後, 竟然話北京天氣不好, 可能轉飛去第二個地方,後來又話可能要飛回香港, 嘩... 唔係呀... 為什麼咁玩呀? 我已經好黑啦, 仲要發生咁的事...

不過後來, captain都話要差不多去到北京, 先再決定, 好彩後來都無問題, 可以降落... 不過就真是落雨...

睡覺前看了Interpreter, 都幾好看... Nicole Kidman真是好正呀!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home