Sunday, July 02, 2006

時間俏俏的流走...

有冇搞錯!? 又打麻雀?~ 是... 我又再一次沉迷賭博... 是... 我是抵死的... *_* 輸都是自己拿來的... 殘都是自己衰... 冇時間做其他野都是我... 一手做成的!!! 唉... 慨嘆我就是生長在愛打麻雀的家庭... 唉~

30號已經打到通宵達旦, 1號晚又是這樣! 訓醒覺都下午了... x_x 食飯, 行一陣超市, 買o下野... 無時間了... 回家食飯... 準備回工的野... 即是執制服, check同邊個飛呀... 竟然... 發現是唔係咁想同果d阿姐飛lor, 點好呀... 邊請得咁多病假喎!!!!?? 阿彌陀佛! 希望上天保佑我了... 因為我諗是時候probation check了... 即是要check 我做service呀, promotion後的check! 真是好似有些驚呀!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home