Saturday, July 08, 2006

7月4日

經過我'精密'的計算, 我應該會在今日程機有probation check的, 北京overnight的pattern, 但有人report sick就call了個chief purser(一姐)出來喎, 咁我就downgrade了做business的FA了, 咁我就諗唔通今日又唔係CHECK? 我的probation都就完了(18日), 公司仲已經打了來叫我做probation review... 真是奇怪.
不過都好彩, 因為去程都幾full, 仲要在香港已經上晒客後delay了差不多2個鐘, 我們不停serve野食同drinks, d客都ok, 不過就不停問為什麼要delay loe, 因為兩地的天氣都冇問題, 問題就是香港出發的交通繁忙lor... 後來d客打回大陸, 仲話北京地震呀! 嘩! 開始時都不相信, 但第二個客又是這樣說, 就覺得真是幾驚... 不過原來好輕微的.
轉了酒店有些不開心, 因為冇咁grand, d allowance又少了好多呀>_<.!去到酒店都已經4點幾, 第二朝5點幾要起身了, 唉...
第二朝pick up後, chief 有個briefing話要轉position, 但就零零舍舍轉我同另一個purser(business), 咁就真是好奇怪, 因為只是轉我們兩個, 如果是check我, 為什麼又只是check一程? 不過都做了...
原來真是probation check呀! 哈哈! 個chief仲同我講不好意思, 因為她後來才發現個flight file有果張check 的form, 哈哈! 我都不知幾開心, 因為呢程是早餐, 又唔full喎, good啦! 真是偷笑呀^_^

0 Comments:

Post a Comment

<< Home