Wednesday, July 12, 2006

1-2-1

又是這樣放了兩日假了... 做了程1-2-1 pattern的機, 本來是1-2-3pattern的, 星期六晚7點回到公司, 失驚無神話班機cancel, 心諗如果可以release放工回家就好了... 咁呢個當然是個妄想啦! 因為公司已經轉哂我們做高雄overnight, 唉... 好驚呀! 但是個pattern又ok喎, 高雄回來再去上海overnight, 第二日回來就放工(如果安全的話)...
去到高雄, 梗是去'掃街"了, 好彩無落雨, 因為之前是好大雨的... 買了野飲, 買了炸花枝丸, 炸雞排, 炒米粉, 紅豆豆腐花, 生果有蓮霧! 嘩! 十個正! 好飽! 所以第二日先食得哂... 我開著電視訓, 又無關哂燈, 都睡得幾好, 可能太眼訓啦. 第一次咁大膽可以在高雄睡得咁好...
第二日中午仲食了好好味的排骨飯同蟹粉小籠! 仲有大大粒的蛋珠幻茶!
不過我另一個同事就慘了, 她成晚都睡不著, 因為她話成晚都聽到剃鬚聲... 好恐怖呀! 咁橋得她住果層樓... 我果層就幾間連著, 對面d台灣人又是, 果果開哂門玩, 著睡衣走來走去, 好似佢地屋企咁...不過咁就多d人氣lor, 所以我都無咁驚...
去上海過夜... 又是開著電視睡, 因為看波ma! 不過都miss了好多, 因為我看完HBO的BJ 先轉台, 都是30分鐘ja, 已經1-1了... 唉...
第二日回香港果程serve鄭浩南, 嘩, 他仲keep得好好呀! 以前他同我們同事(日本人)拍拖的, 個日本人現在都好senior了, 好kawaii的...
最搞笑是我同事準備用箝去clear他張tissue, 我問她箝什麼時, 她答我'鄭浩南lor", 嘩! 我們兩個即刻爆笑... 她口快快講錯喎...
呢三日pattern最辛苦是要對住我一個好唔想part的senior, 但又真是要part正她, no choice... 我最junior(purser), 通常都是我做business的... 但就是咁黑, 竟然兩次take off, 因為無latch好d野, 搞到個bun warmer掉了一個rack(同d飽)出來, 其實是因為它個insert個位壞了, 我鬼知咩, 個senior仲唔即刻啤住我? 穴直情想殺了我啦... 喂! 不是我一個人的責任喎!
仲有一程又是個雪櫃無關好, d野又掉哂出來, 咁你都有責任check的! 況且我唔係最後用果個!! >_< 仲之是黑啦!
放工竟然有message話有crew要繼續做多兩程, 嘩! 好慘! 好彩我無份... 唉!
可以放工!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home