Thursday, May 25, 2006

好繁忙呀!

星期六從東京回來, 竟這樣結束了7日東京之旅... 都幾累, 大家都病了... 不過還是開心的! 多謝你!
回來後都有好多東西要整理, 例如準備上班就已經夠忙了, 上網search好多資料... 又要整理買回來的戰利品! 嘩! 好重呀! @_@ 所以我破產了!! 唉!
一開工就是standby, 仲要係6點開始, 就call了果個最變態的pattern, 3-3 香港台北台北香港再由香港去上海過夜, 第二日由上海回來香港, 再由香港去上海再回來香港! 咁的pattern呀! 實多人請病假啦! 我5月1日已經又是call out呢個pattern了, 又係downgrade做回FA, 咁我要幾時才可以正式做purser呀?我就唔記得training學的野了!
不過好在上海回香港果程可以正式做頭等了,好緊張呀!第一次呀!又要負責賣duty free items, 最大問題是真是要自己去check哂所有貨仲要是有back up的都要check, 自己負責所有錢的交易,又要交回給公司的,好多野要handle, 仲要係都要做埋service,幾趕呀!好好彩呢幾程機有好好的同事幫我,仲要係真是好幫到我喎!因為我真是made mistake呀!好彩有咁好的同事jar! ^_^
卒之皇天不負有心人,因為天氣差要delay, 咁我們就不可以再做因為會過了我們可以飛的limit, 所以上海回來後我們可以放工了!哈哈!咁我可以做好多野... 趕到回公司拿洗了的制服, 放了大假呁耐都冇回過公司.又要拿回之前交的醫生信去診所蓋回個印!真是激死,咁都可以少蓋了!搞到被公司追我.
今日standby竟然冇call呀!哈哈!咁我又可以去診所追番個印啦,又可以做屋企啦... 最緊要是'的'起心肝執衣櫃呀!因為要換季了, 真是好累@_@ 未執完家姐阿哥同阿嫂就回來食飯(special function), 食完飯又梗係唔少得打幾圈啦... 結果是由贏變輸,仲要是因為阿哥上訴,如果不是,我是應該贏的!打到3點但我是未執完衣櫃喎!唯有開turbo了,搞掂lu...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home