Wednesday, February 08, 2006

打麻雀, 輸錢, 繼續打!

開始放大假了, 正! 同屋企人一起打麻雀真開心! 我們家真是可以日打夜打麻雀都可以的, 哈哈! 明明之前一日打通宵, 第二日又可以再打... 真開心! 最開心都係我阿哥啦, 成日有我比錢佢!! 唉! 好彩第二日執番二百, 但之前輸一千喎! 哈哈!
跟住又話要報仇! 家姐又好搞笑, 有時輸最多, 有時又贏好多的... 一輸又話要報仇! 其實係多一個機會打麻雀jei... 我們就係用麻雀來gathering的了! 記得看'超級女人購物狂' 有一場講羅家英同冬叔打麻雀, 真是笑死我!
由新年到現在食了超級多野, 真是時候要清一清腸胃了... 唔可以又比人話我肥了的! >_<
John要出trip到26日才回香港, 唔... 又要好lonely了... 希望他快些回來啦... 要搵番朋友聚一聚了! 不過好快又要開工了, 又要把握機會打麻雀! 嘩! 朋友都比我激親, 成日都打麻雀, 不過都係同屋企人打jimma...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home