Friday, November 11, 2005

11月11日

這幾天的天氣都很好... 但我的心情就...
因為我11月9日被called out做4程機呀! 真是傷心! 係朝早8點09分的電話! 10點35分做到夜晚9點55分先放工,仲要係無咩停過手! 好彩之後兩日都放假,如果唔係真是人都癲! 香港去昆明,昆明番香港,香港去廈門,廈門番香港先放工... 我仲要全日著高跟鞋因為冇帶到矮果對換, 所以對腳好似唔係我的咁.
兩日假話咁快又放完了, 主要都係休息同食野. 食真是好緊要, 特別係番工時無啖好食. 主要係冇時間食! 昨日去了皇悅(kowloon)食shabu shabu 同日式食品任食, 不過可以揀的日式食品得好少, 仲有d service真是唔得,當然都有個好好的waiter,不過個經理就真是好唔得! >_<
明日要去上海過夜,之後上海回來再去台北過夜,唉,三日都係要晨咁早起身呀!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home