Friday, October 21, 2005

回來了...

去了東京五日...終於回來了,又肥了!
第一日係香港機場已經見到model楊琤, 上年係回香港係羽田機場見到佢...又係搭同一班機...
去到東京落機,竟然見到基仔喎,原來佢又係同我一班機,不過佢應該係坐經濟位... 不過我到佢都幾開心. 但望番排隊過關條龍長到真是離譜呀!! 而基仔的crew同經理人就游說當局比佢地用特別通道過關... 結果係得了的... 阿John見到咁的情況,即刻覺得佢地好過份... 話要complain呀,不過最後都冇...
今日好累,因為要執野出來... 最煩... 因為執了出來, 又要塞番,不過係塞係屋企... 唉...
真是買了好多野咩? 唔係呀!
影了好多相, 我又好變態咁影哂我買了的野... 買比自己的, 買來送比人的...
係去程終於看了'電車男', 真是好好看! 仲要番到香港看今日的蘋果,話有一個電車男同女朋友求婚成功,真是感動呀!
呢5日都發生了好多唔同的野... 不過未有時間寫... 等多陣! 我要看番d相先諗起發生的事! 比d時間我!
日本的sales真是無得頂,又好禮貌又靚! 我仲同其中一個影了相!
呢幾日都訓得唔好,又失眠! 明日一早仲要去看老死Joyce的admission呀! 即正式成為律師的ceremony! 0850金鐘PP的M記等! @_@

0 Comments:

Post a Comment

<< Home