Tuesday, October 25, 2005

黑社會


今日係Markie的生日呀, 祝她生日快樂! 好掛住她呀! 希望她心想事成,身體健康! ^_^

昨日看了'黑社會', 都幾得意的. 有好多明星做,個個都有自己的人物性格做型... 真是除了梁家輝同任達華外,個個都係大配角,唔係咖哩啡ga. 林雪真是幾正,成日背住d黑社會規條,係個好有義氣的人.
古天樂都係咁,好想為大佬做野,大佬有事唔會話要坐佢個位,或要跟第二個大佬. 張家輝仲搞笑,食隻湯匙落肚,就係因為佢果份執著. 個個都好有性格,所以都幾好看. 最鐘意果幕係在交通燈位等,觀眾都會有好容易代入,因為我們都知道個燈位係有幾長,而聽到果d'達達'聲就更有共鳴!

今晚去了阿婆屋企食飯,食到超級飽... 都唔知而家個肚點見人... 因為我已經有了三個月... ... ... ... ... ... 咁大的... ... ... ... ... ... 肚腩! 真是'仲有最靚的豬腩肉'!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home