Wednesday, October 12, 2005

北京之夜

10月10日
放假看了Transporter,都幾好喎... 一看d動作場面都估計到係中國人做動作指導... 果然真是元奎做的. 買了m記雪糕新地諗住入場食,點知比工作人員叫我們食完先可以入場喎!! 真是激到發癲,因為已經夠鐘開始... 食食o下個阿姐又叫我們快些入場. 原來佢話頭先個manager係度所以先要執得咁正喎. 哈哈! 好彩入到去先開場. 由於係平日下午所以好少人看,完全係任坐...

10月11日
一早起身做班北京overnight,雖然係full,不過係早餐就好easy了...
之前同身在北京工幹的john chan約好食晚飯,去'大宅門'有國技-變瞼看的, 仲有其他奇異表演的,之後去'後海'見識o下, 好多同事去過都話幾好. 去到酒店就諗住訓o下,點知看報紙,雜誌就冇了成個下午... john打電話來話佢要搬酒店因為有蟑螂... 咁就唔可以同我食飯, 咁我之前已經推了同事唔一起食. 咁就叫room service了. 叫了沙律同洋蔥湯... 好飽. 6點幾7點諗住訓覺唔出街了因為第二朝0650pick up...
9點幾john打來話佢來緊酒店搵我,咁就起身換衫了... 雖然想訓,但咁難得係北京見到friend,就出去了! 搭的士都係15分鐘到了. 不過果度真是幾靚,成條河兩邊都係飲野的地方,好特別的decoration. 不過唔係咁鍾意d人拉客,好恐怖. 飲了1杯就走了... 去'錢櫃'join埋佢個朋友就番酒店,係lobby飲了1杯野同佢地傾o下計,我自己就回上去訓,佢地就走了... 點知我個肚已經開始絞痛了...

10月12日
上到機個肚都唔舒服,上完客竟然話要delay,因為神州6號升空要關閉廣州的航道喎... 唉... 真是搞錯呀... 本來11點幾可以放工,而家1點幾先放工... 由於得好少客d時間真是好難挨... 個cabin又凍到死特別係door 1... 要用毛毯蓋住呀... 不過係delay的過程我就可以有時間痾. 真是好辛苦呀,唔敢食野又肚痛. 真的好唔舒服... 仲要land之前無端端話要再delay多20分鐘! 頂! 好想放工呀! 有個同事都想嘔呀...

放工回到屋企仲痾... 想死...


0 Comments:

Post a Comment

<< Home