Friday, October 14, 2005

竹戰樂


昨晚晚飯後與家姐,阿哥同爸爸竹戰(佢地屋企先行回家了...)...
真開心,因為我竟然食了兩舖10番, 分別是清一式對對糊以及十三么! 哈哈! 但都係打出的,所以果累積到的二百幾蚊水(每次摸和,即無人食糊果舖,每人拿5蚊出來,如有幸食出十番牌仲要係自摸,就可以拿到累積的水了)都係冇我份.


今日下午去看我個婦科醫生,商量做果個檢查,抽d細胞做檢驗,看o下會唔會真是子宮有事. 本來佢suggest去浸會做,因為簡易些,唔需要做入院手續. 但HSBC真是麻煩... 話因為浸會唔係佢地的網絡醫院,所以最好去番聖德助撤做... 唉... 但果度個儀器是在手術室,即是我要辦入院手續先得! 真是麻煩呀! 由於我16日就去東京,21日先回來,所以會在22日做個檢查... 希望快些搞掂然後話冇事啦.

在診所等的時候,竟然又比我撞到個同事,係個好好人的Chief purser來ga, 佢咁arm去果度做Annual check,所以又傾o下公司的八卦野... 話有個副機師(FO)係高雄比人割頸打劫喎... 真是恐怖呀!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home