Monday, October 10, 2005

好眼訓

10月6日
做了班上海turnaround機,好憎些客,唔係只是我一個人咁覺得,係個個做經濟位的同事都會覺得!
由於係最夜的一班上海機,大部份的客都係上海人,所以真是好乞人憎呀!由做完safety demo後check cabin時已經深刻體會到了,真是串到爆呀!佢o地的嘴臉真是映衰哂中國人!!!
到開始去餐,又覺得佢地真是完全冇禮貌lor!仲要話一定要食飯... 真是比佢地吹漲!如果冇哂飯食意粉就話要多個飽@_@
講開好黑... 上緊客時,一姐走來同我講公司無端端話要轉我做班曼谷turnaround喎,嘩,唔係呀,已經上緊客啦,仲搞咁多野?? 好彩後來話唔需要ja! 如果唔係,我真是要'檻'火盆先得呀!仲要用埋柚葉沖涼tim... 不過都唔駛...
10月7日
比公司改了做高雄過夜,好夜先到,不過又好早走的,係split duty呀,即是訓覺時間都當係做緊野... 十一點幾去到酒店,第二日朝早五點幾起身喎!! 完全係冇訓啦... 勁眼訓...
10月8日
由高雄回香港,9點幾就放工,真是正!不過成晚餓到訓唔到...朝早又冇胃口食野...訓覺訓了成日個下午... 又係覺得好肚餓lor...
10月9日
今朝11點同屋企人飲茶, 之後梗係family function啦! 打麻雀,哈哈!食了舖'清對'-清一式對對糊!不過係家姐打的,結果係冇輸贏! 不過好開心! 因為證明自己又唔係咁黑喎!

而家又覺得好肚餓tim... >_<

0 Comments:

Post a Comment

<< Home