Thursday, October 06, 2005

好黑呀~


呢排真是好黑,希望唔好好似紫微斗數咁話我開始行十年的'化忌',即是衰運... 唉...好唔開心>_< 個子宮頸細胞測試又話我有細胞不正常的變異...又要再驗...好煩呀!!!

好耐冇update個網頁... 9月28日看了'仙樂飄飄處處聞' , 竟然都撞到2個認識的人,仲要都係坐係我前一行同前二行... 哈哈!成日都撞到認識的人,香港真細小! 之後去了飲野,又鬧交...唉...
9月29日看了'長恨歌', 我覺得都幾ok的,不過唔係個個看完都喜歡,好似John就彈到它一文不值... 哈哈!

9月30日請了假因為唔想去高雄過夜,仲要兩晚喎,所以就冇番工. 之後仲執番程上海過夜,一程去一程回,幾好呀! 不過酒店真是唔係好掂lor,因為我間房竟然已經有人check-in了的,第二日發現第二個同事都有咁的情況!真是過份! >_<

10月2日上海回來,幾驚會再carry-on再飛,好彩順利放工... 但係收到個message係3日朝早要做班廈門機,係一早06:50回到公司,11:10放工.

10月3日一早仲要得我同一姐回公司report,其他人都係call出來的... 真是@_@呢班機係之前一日因為'龍王''探訪'廈門而delay,到2日先做到,不過turbulece都幾多呀,好彩冇事. 不過放工後訓覺就接到電話話我個test又failed了,唉...

10月4日做東京turnaround,好彩唔full,仲要第一次做business,第一次做東京的business呀,不過都冇咩特別,同其他port的business差不多,仲可以慢慢做tim,好長時間. 去程竟然有兩個貴賓,Andy Tung同曹xx唔記得個名,一個係公司Deputy CEO,一個係公司創辦人個仔... 回程就有紅姑同佢先生都好nice呀... 放工時真是驚嚇,我唔想冇了份工呀... wow...wow...

10月5日同金花食飯,去了IFC... 嘩嘩, 聽到個中學同學有情緒病喎,真是慘... 點解要比咁大pressure自己呢??希望佢可以快些好番啦...

呢排買了兩本張小嫻的書,好耐冇看佢的小說了... 好想快些看完...





0 Comments:

Post a Comment

<< Home