Sunday, September 25, 2005

勁大風~


昨日食了好多野... 中午同sweety kristy去了小南國食,夜晚食buffet,真是發了癲@_@ 反肚咁制...
今日standby由9點開始, 本來想8點起身準備,點知真是太眼訓, 訓到8點8先起身,沖埋涼都差不多9點...
9點零2分就打來call我做去南京,南京回來再去南京過夜的,即是三程南京呀!真是想死,都未算,明日仲要南京回來後再去廈門,再由廈門回來先放工的... call我唔緊要呀,但是都唔係咁呀,咁核突的更...仲要過夜??真是忍不住咀咒請病假果個人...
接到電話後要個半鐘去到機場的,但我又未化妝,又未執野,嘩!超級趕呀!結果9點35分出到門口喎!
哈哈!9點40分搭的士去機場快線站趕到9點52分班車...10點12分到,仲可以shopping呀!買了香水,眼影,同cream...
去到機口,差些滑到,因為d雨水係咁"發"入條橋到,嘩!我完全係尖叫呀!驚嚇程度係10呀!點知因為個風要delay半鐘... 唉...
兩程南京都好full,見到李力持,覺得佢好好笑,佢個樣係幾嚴肅的... 想同佢傾計,不過真是好唔得閒.
南京回來後竟然有好消息呀!就係南京班機已經起飛了!!! 咁即是我們可以放工lor!哈哈!爸爸今日回來,咁我又可以明朝同佢食早餐,佢明日生日呀!朝早要食麵同雞蛋...
爸爸,生日快樂!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home