Friday, March 30, 2007

連環倒霉事件簿

真是行運一條龍呀!!! 不過是衰運呢!!!!>_< 有咩理由會黑到咁呀!!??? 仲要是發生在短短的幾日.... 真是湧住咁來呀!!! 連陪伴我一同上海3日2夜overnight的同事, 都見證住我的黑氣是多麼恐怖! 之前的唔講, 就由星期日開始...
星期日同星期一放假, 星期日一早約了阿哥一家同阿婆, 舅母同阿爸飲茶. 之後當然唔少得餘慶節目, 打麻雀啦... 他們個個食十番, 得我冇份!! 我輸哂$1500(不過好彩輸哂比男朋友, 他cover哂)...
星期一晚同男朋友食飯, 一飲啖茶(菊花)就見到有三隻小昆蟲浮在水面, 即刻換啦... 叫了碟燒味拼盆同以前食的完全唔同... 冇了最想食的燒腩仔(錯哂啦)@_@ 個阿姐的serivce仲衰, 仲要話"係呀, 廚房改了又冇通知我們!" 不過有另一個內地人的waitress就好禮貌, 真是忍不住要稱讚
她的, 以前去食已經覺得她好好.
好了... 星期二做班上海overnight, 3日2夜, 香港->上海, 上海->香港->上海, 上海->香港, 3日的機都delay, 無論是去程定回程@_@ 我做經濟艙leader... 賣了4程duty free, 雖然是我自己話不需要轉position, 因為d同事都好好, 好合作... 最慘是去上海的機程好短, 仲要賣duty free, 真是好想死...
第二日去上海果程,本來因為唔full都幾開心, 但不幸的事通常都是不full時發生的... 有兩個客分別都是食牛肉飯的, 竟然都有"foreigh object"在個飯度... 有冇搞錯呀!! @_@ 我本人都覺得好serious, 因為一個係有成隻完整的flying object(類似蚊的野), 一個係有d淺藍色塑膠物體的野lor... 不過好彩兩位女士都冇大發脾氣, 我不停講'唔好意思"啦... 又要pack好它們send回公司的catering department, 又要寫report... 唉... 都冇時間食野... 幾日在機度都冇時間食野...
好了... 到了上海...
落機時, 竟然發現自己個喼其中一邊個柄斷了, 我知道lancel喼實會有呢個問題, 但呢個真是唔係一個適當的時間lor... 唔通我要呢兩日都手拿個喼?!! 仲要係ovenight, 在機場咁樣真是極樣衰lor!! 又重喎! 因為overnight呀!! 好傷心呀! 又唔知可以點做...
係呢個時候, 個上海同事實在太好了, 她幫我打去上海office度問, 可唔可以換個喼比我, 雖然都唔係新喼, 不過都好好彩可以換啦, 但個procedure我知實有問題... 回到公司實要解釋啦!
而隻機又竟然泊係outer bay喎, 即是要搭bus去terminal, 而上海個office係在另一端lor... 咁個上海同事就好好咁陪我去換喼了... 行了勁遠... 又熱, office又冇開冷氣! @_@ 仲要成set crew係機場等我上bus去酒店, 超級勁瘀同唔好意思呀!!!!
去到酒店都6點了, 同同事出去勁掃dvd... 食飯... 回酒店...
不可思議的事又發生了...
我沖廁時, 發現個廁所有d塞, 咁我認為自己flush得唔好, 就再flush多一次了, 大鑊啦... d水不斷湧出來, 個地下濕哂... 而我本身係準備沖涼的... 唉!! 人都癲呀!!即刻著番浴袍啦... 叫人上來整, 那時已經11點了... 不想轉房了. 其實好快就整好, 係清潔番個地要時間. 點知個cleaner只是用d毛巾抹乾個地, 仲要係用普通我們抹身的毛巾, 我見到都覺得嘔心, 他仲要徒手撥d'水'去渠口... 嘩!! 我好驚他隻手再掂到我間房的野, 好彩他係自己拿d毛巾來, 唔係用我房果d, 如果唔係他再拿d新的比我, 點用呀@_@ 即刻比了些少錢貼士他... 真是難為了他同我自己~~ 真是好驚呀!! 為什麼會發生咁多野的??
同事都覺得我真是好黑呀!! 叫我去轉風車呀!!

1 Comments:

Blogger qcute said...

哈哈...你真係好攪笑, 甘鬼黑仔!快d拜下神, 轉下運!

11:53 PM  

Post a Comment

<< Home