Thursday, March 15, 2007

上班的日子

放完假又打了轉通宵, 呢次真的真是好累... 接近精神崩潰的了, 因為我家姐是發了神經, 不停自摸食糊, 食了幾次十番, 我真是狂叫lor... 太激動令到自己累上加累. 如果我有心臟病應該死了好耐了... 大吉利是!! 哈哈!
復工的第一日duty就是3日standby, 結果當然是準時9時call了我做三日兩夜北京及上海overnight之旅. 雖然唔想被call, 但call這個pattern都算可以, 而最驚喜的就是得知同朋友仔kathy都是做呢個pattern! 我們雖然好累, 還堅持去吃喝玩樂! (大年初二果日又是跟她飛, 而msn時她得知我3日standby又期望我call呢個pattern, 果然...)
北京真是好凍呀~~~~~~ 我們仲出街食飯食豬手...

其中發生了好多有趣的事, 有個新同事竟然沒攜帶回鄉證同passport上班! 她仲要是臨時被改做上海overnight的, 她自己上機的, 趕完一輪, 結果是要回家拿證件! 問題是她好似唔覺得自己有問題! 而又影響我們少了個人幫手做野, 公司又要搵第二個補上, 浪費了好多時間! 由於有2個新同事, 呢班上海機真是做到我同其他同事死... 從未想過會在30分鐘(降落前)內做完咁多野, 派雪糕, serve咖啡,茶, 收餐, 仲有客要買duty free >_< 我真是痴了線呀! 被個新同事激死我們@_@
最搞笑是我們隻機去到上海竟然'爆軚"... 我們好在是落機stay在上海過夜的, 如果不是就有排等...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home