Saturday, March 03, 2007

打雀英雄傳

新年前後都打了好多場麻雀... 同屋企人打就算我手氣幾咁好, 都唔及我家姐, 阿哥同阿嫂仲有我表姐... 我d朋友都同過佢地打, 都知道佢地係好癲... 意思是好好運...
唉... 我打了三晚通宵呀(雖然不是連續)... 成日都好累... 不過新年打麻雀真是好開心喎!
而我同朋友打就我好運些了... 好似公司春茗後同同事打了12圈... 我食了2舖十番, d'水'比我拿掉2次... 哈哈! 贏了成千元... 仲要我話打細些... 如果不是, 我就贏雙倍了!!!
好彩我的家人是我長期的麻雀腳, 可以隨時都有得打. 任何的生日, 節日或週末都是我們竹戰的好時機! 而每一次都總會有人食十番爆棚, 好多奇牌都可以見到, 食十三么已經是好平常的事, 大/小三元, 清一式對對糊都唔難見... 最恐怖的是家姐試過槓上槓食糊=十番, 我都食過清么, 或者一晚食兩次槓上自摸十番, 仲要有人包...
就是這些食糊的滿足感令我們更沉迷賭博! 哈哈! 我們全家都是沉迷賭博一族!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home