Tuesday, February 27, 2007

終於放假...

今年有幸年三十晚早放工, 代價當然是要做勁早的pattern了, 上海三日兩夜之旅, minimum rest(好短的休舐時間)連續兩日一早5點幾要起身...
年初一我一個月前request了放假, 我話我咁多年都未放過, 請求安排比我放初一,二, 它比我只放初一, 初二就一早上班, 仲要是做北京呀... 咁我年三十晚同初一晚都唔會早睡啦... 所以我係持續不斷唔夠訓的@_@
年初二班北京機, 我真是想撼頭埋牆呀, 北京經濟兩程都full, business兩程都得2-3個客, 頭等去程無客, 回程full, 本來一姐assign我做business的, 係最好的位啦, 仲有兩個friends都是做business... 但由於我要簽做經濟section leader, 唯有'退位讓賢'... 但最激心的是4個FA有3個都是日本人做1了一個月都無... 仲有3個SNY的(剛train完上機observe)同事, 即是做野的只得我同一個FA, 嘩... 我個心根本是停頓了... 眼挈挈啦... 果FA教果3個新同事時, 果3個日本同事都要聽的... 即是我班機就好似比人挑斷了手筋腳筋... 但我可以怎樣? 只可以發自己脾氣, 我已經忍住唔話她們. 但有時真是好離譜呀>_<
個個同事都話"辛苦你了, rebecca!" 啊!!! 我真是發癲呀! 問個FA是否所有equipment都有, 她話是... 但竟然比我發現麵包籃是無的>_< 嘩, 如果我冇check到, 你叫我怎樣呀? 怎serve麵包同雪糕? 差點踩哂屎啦...
去餐時又要比d新女仔試做, 嘩, 由於佢地真是第一次做, 嘩, 超慢! 當然佢地係好有禮貌, 但有禮貌麵可以快的!! 好似鬥慢lor... 因為是北京機我才比她們試... 如果唔係真是'塌檔"呀! 總之呢班機真是考我lor... 我做咁多班economy的section leader都是有血有汗呀!! >_<
我真是吐血呀, 所以初三,四我都請病假休息啦... 但又要付出代價, 因為好難搵到醫生....
去天一, 第一間有成三十幾人等, 第二間都有十幾個... 搞錯!!! 不過我可以出去食完野, 等姑娘打電話比我, 如果唔係我實暈抵呀!
年初五做班東京機, 由於前兩日北京大霧又影響了好多機, 影響到我果日班東京都出事!!! 就是極唔夠人手lor... 好彩個一姐好好人, service可以做得flexible些, 如果唔係我差成二個人呀, 做班full的東京, 真是要wheelchair送我落機的了... 為什麼成日都唔夠人呀? 為什麼公司呢兩年都是這樣? 以前是唔會有呢個情況的... 為什麼請極都唔夠人呀? 成日都有新人又怎樣? 咪做死我們d舊人lor, 咁我們咪又想走lor...
惡性循環...
年初六終於都放大假了...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home