Wednesday, February 07, 2007

為什麼

為什麼我要聽果個公司打來的電話?
為什麼我明明一程去上海overnight一程回香港, 會比公司改了做台北overnight, 仲要第二日做三程台北先放工?
為什麼台北程程都full哂, 仲要用隻273個經濟位而又得6個人做經濟位的機?
為什麼台北會無端端咁大霧?
為什麼又唔一早大霧, 中午由台北回香港都冇事, 而要在我們由香港出發再去台北(起飛前已明知台北大霧可能land唔到), 而又臨land時先話要番轉頭飛回香港?
為什麼我是這個時候剛剛train完做經濟艙, 要被強迫連續做十班經濟艙的section leader(要一姐簽名prove的)?
為什麼serve完熱餐後回香港途中, d人又話肚餓ga? 剛剛先食完wor! 台北只是一小時十五分鐘機程jei! 我都冇野食啦!! 有野食都冇時間食啦...
為什麼又要賣duty free又要"行水"= 走成個cabin serve水, 咁當然呢個時候, d客又要求飲大量的其他飲品了! >_< 為什麼食餐時都飲唔夠??!!?
為什麼回到香港又要等成個半鐘先有shuttle接d客去terminal? 明明話半個鐘就有車, 但由於成機有太多人, 要分幾批落...
為什麼成個機場都full哂?
為什麼在呢個時候仲要ad-hoc上三文治比客食? 為什麼一姐唔諗o下去三文治就要去drinks呢? 難道要他們乾食ma??
為什麼要咁恐怖? 我們根本就是不停serve, 又要不停答問題... 為什麼???
為什麼我咁黑呀?? 今次仲要是我第二次做section leader ja!!
嗚嗚...

1 Comments:

Blogger Stanley said...

睇開啲啦...一切都起源於大霧呢個意外。
意外係避唔到既,只可以努力去克服。
妳埋怨完就由得佢過去啦....
Good Luck!

2:14 AM  

Post a Comment

<< Home