Tuesday, November 07, 2006

唔好意思

真是唔好意思呀!!! 大家看開我的blog的人, 一定覺得我好懶... 極唔update, 哈哈!
事關我果頭講完standby仲冇call, 轉頭就有電話來call out去北京overnight呀! 真是開心到呢... 都話說話唔可以亂講呀>_< 不過都算了... 因為做頭等... 而回程仲竟然比我serve周杰倫呀!!! 嘩... 之前都有serve過他, 不過他通常都睡覺... 今次竟然冇訓, 仲要係他助手訓著, 嘩... 即刻... yeah!
第二日做個上海turn, 仲要delay(經常delay呀!), 成10點幾放工, 但第二日我就放大假去東京喎, 仲要pack行李... 累到呢...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home