Friday, September 22, 2006

火滾

很久也沒有試過這樣火滾!!! 真是好嬲呀! >_< 想殺人tim呀!
我昨日搭了$350的士上班呀! 仲要是飛果隻呀, 司機開到130咪呀, 我都遲了, 不過好彩天時地利人和幫到我, 咁最後才可以大步檻過ja!!!嗚嗚! 好嬲! 好嬲呀!
我1810要到機場report的, 我1700已經出門口, 我已經預了塞車, 平時就算加士居道幾塞, 都唔可能塞到咁, 是40分鐘都仲是在加士居道呀! 發生什麼事呢?? 為什麼會這樣的? 後來我發現有部政府車, 有兩架鐵馬開路的, 我懷疑就是因為呢部車, 搞到大塞車, 嘩, 大佬呀, 下午5點繁忙時間, 好心就唔好搞d咁的野啦... 害死人呀! 我本來是搭去機鐵站的jar... 現在不單止要直去機場, 仲要是飛去呀...
真是想死... 隻機仲要泊o係69位... 嘩, 跑到我死... 成個癲婆咁在機場跑!!! @_@
好嬲呀!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home