Wednesday, October 04, 2006

騰 雞 科 大 生   流 牙 血 Call 白 車

very funny

騰 雞 科 大 生   流 牙 血 Call 白 車

救 護 員 「 馬 菲 」 見 盡 人 間 騎 呢 事 , 濫 用 白 車 對 他 來 說 已 非 新 聞 , 不 過 今 次 遇 上 的 貴 客 , 他 忍 無 可 忍 。 一 名 科 技 大 學 學 生 洗 牙 後 流 牙 血 , 竟 然 也 要 打 999 call 白 車 。 馬 菲 上 網 痛 斥 該 名 大 學 生 「 讀 屎 片 」 , 網 友 和 應 , 並 建 議 下 次 直 接 把 學 生 送 入 青 山 。

被 指 濫 用 白 車 的 科 大 生 就 讀 二 年 級 , 上 周 六 在 校 內 洗 牙 後 流 牙 血 , 即 召 喚 救 護 車 送 院 。 應 召 的 救 護 員 馬 菲 不 滿 這 名 學 生 的 所 作 所 為 : 「 呢 一 位 流 牙 血 大 學 生 , 行 得 走 得 , 上 到 車 仲 識 坐 識 蹺 起 對 腳 , 醜 唔 醜 呀 ? 」 救 護 車 把 科 大 生 送 往 醫 院 急 症 室 治 理 , 馬 菲 說 : 「 講 真 , 佢 唔 可 以 自 己 去 睇 醫 生 或 者 牙 醫 咩 ? 用 個 腦 諗 啦 , 去 到 急 症 室 , 醫 生 可 以 幫 到 你 咩 呀 ? 」
網 友 痛 斥 應 送 青 山

網 友 pizzafai 對 於 事 件 痛 心 疾 首 : 「 有 冇 搞 錯 , 流 下 牙 血 都 要 call 白 車 , 係 咪 讀 書 讀 到 short 呀 ? 唔 好 車 佢 入 A&E ( 急 症 室 ) 啦 , 車 佢 入 青 山 啦 ! 」 據 馬 菲 所 說 , 香 港 地 濫 用 白 車 個 案 相 當 普 遍 , 經 典 案 例 包 括 「 小 朋 友 擦 損 」 、 「 阿 伯 唔 肯 食 」 、 「 阿 婆 好 唔 講 」 , 以 至 「 阿 嬸 俾 道 門 拍 一 聲 嚇 親 」 等 等 。 消 防 處 救 護 員 會 主 席 屈 奇 安 慨 歎 , 這 類 情 況 已 經 見 怪 不 怪 , 同 僚 只 能 無 奈 對 待 : 「 曾 經 有 個 人 話 肚 痛 , 一 日 call 幾 次 白 車 , 濫 用 資 源 。 我 想 採 取 法 律 行 動 , 將 件 事 交 畀 律 政 司 研 究 , 但 結 果 係 冇 得 跟 進 , 因 為 好 難 證 明 佢 真 肚 痛 定 假 肚 痛 。 」

0 Comments:

Post a Comment

<< Home