Tuesday, October 17, 2006

好累...

之前打爛了個茶壺蓋, d碎飛到小腿割傷了... 好黑... >_< 不過都是一條好短的痕jei... =p
日日搭的士轉機鐵回工, 放工... 都幾肉痛... 但咁多年都慣了, 不過有時遇到d"騎呢"的士司機又真是好嬲又好笑... ]前幾晚放工, 個司機有2個風鈴, 嘩, 我已經好累, 在車度都訓得著啦, 但果兩個風鈴真是好響lor! 到差不多回到屋企時, (因為唔想成程車, 大家都惡言相向, 所以我忍到落車前開口), 我問司機, "為什麼要有兩個風鈴呀? 你唔覺得好嘈咩?", 他竟然夠膽話有一個唔響ga喎!!
司機大佬, 我說: "現在就是架車行緊時, 兩個風鈴撞埋時好嘈呀!!!" 他就唔出聲了... 我真是想死呀!! x_x
呢幾日唔知為什麼訓極都唔夠呀, 好辛苦... 周身痛tim呀! 唔知係埋感親呢... 我好辛苦呀!
今日11點開始standby, 現在都未有call喎, 真是奇呀! 不過真是要休息了...
昨日雖然做頭等, 但兩程都FULL呀, 好累... 不過honey竟然比了個好大的surprise我, 就是他坐我做呢班機去上海做野... 雖然之前都試過, 但今次真是好surprise, 因為我真是不知我會做頭等, 而他又會被upgrade坐頭等, 因為全機都full... ^_^

0 Comments:

Post a Comment

<< Home